Hejja

Idag har varit en bra, men regnig dag. Åkte in och var på Malins student. Trevligt som attans. Och träffade Sara, som har blivit ganska stor nu (gravid då alltså) Det är så vackert med graviditet. Eddei var även hos frisören för att klippa av några centrimetrar av håret.(då fick jag tid att läsa boken utan att Eddie protesterade)
Sedan bar det hem till Eddie och kolla på lite av hans barndomsgrejjor han hade rotat fram. Sedan hem för att äta spaghetti och köttfärssås.

Till det kollade vi på Twilight. Han tyckte inte att den var dålig. Men inte alls lika bra som jag tycker. (wierd)

Jag kan ju berätta att jag läste ut hela ettan igår. Och har nu läst en fjärdedel av tvåan. Hur ska detta gå. Jag har ju inte alls råd till 3;an eller 4:an. Blä.. Illaa..

Det finns ju en möjlighet att läsa genom datorn. Men det är inte samma som att sitta bregrävd i en bok. Invirad i filt och drickandes av favorit téet.

Nä nu ska jag läsa mer då Eddie är sysselsatt :D

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0