Pepp.

Det är det rätta ordet. Jag använder det inte så ofta men jag ÄR pepp!.

Jag har de senaste månaderna undvikit helkroppsspeglar rätt ofta.
Mitt ansikte är vel inte så mycket annorlunda, kanske lite rundare kinder och så, sen jag var smal. Men det syns ju på kroppen. Men nu. efter mina 12cm mindre så ställde jag mig idag framför spegeln i underkläder. Jag tog på mig mina "smal underkläder" jag köpt för ett tag sedan Ett par jättesöta volangtrosor och en spetsbh. Och jag började uppskatta min spegelbild mer.
Det är en bit kvar. Men man ser att jag är påväg. Dom centimetrarna syns i spegeln. Höfterna är mindre och lite mer "kvinliga" istället för. Stora.

Min magsäck har krypt betydligt och jag kan inte längre få i mig en HEL tallrik med mat. Och dessutom äter jag bara nyttighet. Godis är helt borta och jag är helt kvitt från något sockerberoende.

Jag äter kanske pasta en gång i veckan. Istället äter jag något köttigt. Med ev. Linser, Wok, Kokta grönsaker eller bara sallad.

DET HÄR BÅDAR GOTT, MADDE!

(På bild är det jag för 3-4 år sedan. Smal och fin)

Imorgon ska jag kl 12.00 åka bort mot långedrag till ett Seminarium på Folkhögskolan som jag går just nu. Sedan blir det iväg till gymmet. Sedan ska jag hem och förbereda "läxor".
Sedan tänker jag köra ett balettpass för mig själv hemma. Jag har ju inte dansat på ett år. Så det blir fram med mina teknikskor och köra lite stångövningar. Bara för att hålla det uppe. Och såklart är det bra träning. Och förbättrar hållningen :)

Men nu blir det strax en godnatts sömn :)

Hoppas på det samma för er!

Natti

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0