Mys

Myskväll med Lisa. Vi har haft en riktig flabbiskväll.. Har skrattat så jag nästan kissade på mig.. så jag nästan ramlade av stolen. Så jag nästan började gråta.

Imorgon blir det långpass på gymmet.
Onsdag till soc. och sedan möta upp en troligtvis ny gymkompis som heter Madeleine (som mig :).)  och gymma då såklart
Torsdag långpass på gymmet. Och sedan kommer mamma och hämtar upp mig så ska jag övernatta hos henne.
Fredag vakna upp mysigt ute på landet med mamma och sedan mysa och jobba i hennes trädgård.

Bra vecka med andra ord :)

Och jag är nog ganska säker på att jag kommer få träningsvärk imorgon. Jag är ganska "sour" i musklerna efter de hårda biceps curlsen idag. Men när jag tränar imorgon kommer det nog försvinna :)

Beach 2009 here i come!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0