Rensa ut garderob

Phew.. Svettigt...
Jag fick en av mina vanliga rensa/städa flippar jag vanligtvis får på onsdagar (samma dag som rent hus går) Och jag satte igång och tömma ut en av mina garderober. Den var knökfull med skit.. tyvärr fick jag ingen före-bild dum som jag är.. Men den var verkligen... knööökad med grejer.. så det vart massa som slängdes.. och åkte upp på vinden. 
Sedan damsugade jag ut hela skiten... dammade av de hyller som finns och moppade golvet...  Ställde in alla mina stövlar och skor
Och sedan tog jag mina klädningar och andra "häng" kläder ut ur garderoben i Lisas rum (mitt gamla sovrum) Och in i garderoben i hallen. Och hänga det ordning och få det att hänga bra osv :)
Jag blev riiiktigt nöjd.. det tog allt som allt 1 timma och var verkligen värt tiden.. jag har en "step-in-closet" igen :).... inte "walk-in" :) Utan "Step-in"... jag kan ta ett kliv in i garderoben och välja kläder och skor och handväskor :)

somsagt ingen förebild men här är resultatet...





Den sista bilden är alla kläderna utanför garderoben.. Allt som allt 59 galgar med klänningar, kjolar, blusar, byxor och jackor. Plus 6 par jeans på hyllan då.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0