Trevlig dag

Jag har haft en trevlig dag på Liseberg.
Åkte inte så värst mycket. Men jag fick prövat den nya HangHai eller vad den hette.. Den var ganska härlig :) Och så blev det balder och Bergodalbanan. Jag tror inte det blev fler :). Men vi spelade också. Jag vann inget förutom en ynka liten gosegrej för 2 kr som jag redan har 500 av.. (Fattar inte varför man envisas med att spela på dem när man har 500st)
Men Eddie, minsann, han som alltid vinner stjärnvinnst. VARJE GÅNG.. Han vann stjärnvinnst på filmhjulet. Den turknutten. "Spänning och Thriller" Valde han... Så nu har vi precis sett "The Eye" Har jag sett innan. Men den är bra :)

Ikväll blir det vel mer film. Och någon slags mat.. Har lite tinad köttfärs i kylen. Vi får se vad jag hittar på av det..

Anyhow.
Hoppas alla får en trevlig kväll.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0