1525

Nu är ju dom ekonomiska omständigheterna åt helvette.
Jag prioriterar fel. Men jag måste gå på detta.
Det är alltså Drum'n'Bass på lördag på Röda Sten och jag och Madde planerar att gå. Eventuellt Jp. också.. Och Annelie verkade låta som att hon var på när det inte ens var bestämt.

Men lördagen är smockad för mig.. först middag kl 15:00 hos mormor för att fira henne. Sedan Discobowling och en till middag för att fira Lisa som fyller 20. Det kostar också 340kr. Sedan efter det vid 22 börjar Drum'n'Bass på Röda Sten som kostar 80 kr i inträde. Och så ska man väl ha någon öl på det också. Och så ska jag imorgon köpa mig en limpa cigg. Och jag har 1000kr kvar på kontot. Detta kommer gå åt skogen.. Bläsch.. men jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE gå på detta!

Så är det bara...

Örk..

Idag var jag och tog proverna och hämtade mina kläder på praktikplatsen.. Min handledare trodde tydligen inte på att jag hade varit sjuk men jag hade ju läkarintyg att visa med mig så... hmph.. Sen var det bajstråkig Näringskunskapslektion på 3 timmar som man nästan dog av tristess på.
Och sedan fick jag reda på att jag inte får jobba i köket i skolan heller. så jag måste vänta på att provsvaren kommer tillbaka. som dom gör på måndag.. och då kanske få börja vara i köket igen.. OM dom är negativa. såklart.. Är dom positiva så kommer jag slita håret av mig.. jag lovar...


Nä nu ska vi tänka positivt.
Imorgon får jag träffa min vän Robin som jag inte träffat på över 3 år. Ska bli sjukt kul!

Tjohej!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0