1535

Vi glömmer helgen. Den blev konstigt.. Jag kunde klarat mig utan den.
Spec med tanke på att det gick åt alldeles för mycket pengar. Men vi sparkar undan den..
De senaste två dagarna har jag haft sjukt mycket mardrömmar. Det gillar vi inte..
Det känns som något kryper fram mot mig.. En ångest liksom.. En.. tung sådan..
På fredag är det valborg och det ser jag hemskt mycket fram emot. Men efter det så ska det vara lugna puckar ett bra tag. Har vart lite för mycket uteliv det senaste..... Mjäääf...
Nåja.. Det är tur att jag har mina käraste..



Nu ska jag om några timmar ner till Hotell Rubinen och hälsa på för det är min nya praktikplats som jag börjar på nu på måndag. Och skall vara på i 5 veckor. Och denna gången ska jag tamigfan det.. Ingen sjukdom eller något får komma ivägen.. Nu ska vi vara friiiska! Sedan efter det blir det att slava i köket på Trubaduren till kl 22 ikväll. Inget man ser fram emot. Men ändå något som måste göras..

Nä nu måste jag sparka av mig ångest känslorna och försöka se framåt. Inatt VÄGRAR jag drömma mardrömmar. Det får liksom räcka nu.. allt hemskt som kan hända har hänt i mardrömmarna. Nu ska jag kladda på lite make..

Ha en fin dag!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0