1487

Idag i skolan så var jag helt väck.. Det var som att jag gick runt i en bubbla hela tiden.. Riktigt läskigt.

Nu har jag precis bokat två 3D biobiljetter till mig och Madde. Vi ska se Avatar :D Ska bli superkul! Imorgon är jag ledig från skolan så jag kan få sova ut riktigt. Och sedan på kvällen så ska vi käka trerätters på Trubaduren. Som en liten klassgrej för att umgås och sådärsh...

Nu ska jag göra lite tomatsoppa eller något.. kanske linssoppa.. hmm.. får se vad jag känner för..
Tjo..

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej jag såg inte vad du skre vpå msn konstigt=(

Ja ingen kunde komma på utsatt datum var för nära inpå,så den 6:e blir megafest,skittråkigt att du är borta då verkligen=(Fast du har det varmt o gott då=)

Egypten har jag också vart i;)Nice!

Men du vad sägs om en "liten"fest här typ vinkväll vore skitkul o träffa dig igen verkligen!

2010-02-02 @ 17:51:55
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0