1496

Sunday oh sunday. Helgen är tyvärr över. Och imorgon ska man tillbaka till slavandet i lunchrestaurangen Tintomara.

Skulle gärna ha ledigt 3 dagar till. Men men..
Jag har iallafall haft den softaste helgen på länge. Det var riktigt roligt. På fredagen var jag, JP och Johan på RockBaren. Happy Hour och 25kr ölen fram till 21.00. Riktigt nice. Vi hade superroligt. Sedan stötte jag på en gamal vän från... typ 5 år tillbaka. Som jag inte sett på alla dessa åren. Så vi drog hem och tog en drink och deckade sent på natten. Sedan låg vi hemma och var bakis och bara var döda i sängen med pizza hela dagen. Sen somnade vi vid 10 på kvällen och vaknade återställda idag.

Sedan när han åkte hem så städade jag lägenheten och gjorde en supermumsig linssoppa med varma mackor med vitlökssmör :) Yummie!

Nu är det snart dags för en till film. Och något gott till. Ska fundera på att dra med mig Madde ner till filmtajm och köpa lite godis :)

Idag fick Madde reda på att en bekants kompis blev mördad inatt. Knivhuggen och sedan gick han bort under operation för att försöka rädda honom. Det är så hemskt att sånt här händer. Vad är det för fel på folk egentligen.
Hur kan folk skada människor på det viset. Det måste ju vara en mental spärr i huvudet som inte finns kvar.

Fyfabian säger jag bara... Fy!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0