1498

Ett paket polsk hårfärg i huvudet. Nu ska vi se ifall håret ramlar av. Eller något.

Mina fingrar luktar lök för att jag hackade 10 kilo lök idag. Det var inte roligt. Jag fick vätskebrist av alla tårar. Man kunde tro att jag fick ett nervöst sammanbrott. För till råka på löken så var jag arg också. Arg för att läraren tvingade mig att hacka för hand istället för att använda helde-maskinen. För att jag skulle "ÖVA".. Så arg och med sprutande tårar stod jag där och kämpade mig igenom drygt 10 kilo lök.
AWESOME!

Och japp.. Klanten no 1. är jag.
Jag trodde ju i all panik i fredags natt att jag hade tappat mitt VISA kort. Så jag ringde ju och spärrade det på journr:et. Först idag kommer jag på att jag inte ens använde kortet på Rockbaren utan att jag hade tagit ut pengar i förväg och handlat öl med dom.
Så jag får onda aningar och har rätt i dessa aningar. Kortet låg i plånboken. I fel fack.. Jag är så jädra dum ibland alltså... En jävla pantskalle. Höhöhö!

Kommentarer
Postat av: Steph

Haha höll på och hända mig också! Jag hade precis rabblat upp mitt personnummer och direkt efter börjar skrika att jag precis hittade kortet, det var allt i sista sekund

2010-02-15 @ 19:14:14
URL: http://strnadova.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Var skönt att kortet inte var borta i alla fall =) . Trodde att nån hade kapat mitt kort nyligen men var bara jag som inte tryckt på godkänna i banken när jag överförde mellan kontona.



Ha det fint

Kram

2010-02-16 @ 21:56:11
URL: http://www.sunstreet21.devote.se








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0