1502

Då ska jag berätta lite om vad som hänt det senaste. Jag har börjat en ny praktikplats. Den ligger på Gårda Restaurang och Café. Jag trivs superbra på platsen och jag älskar de som jobbar där. Så sköna människor med en skön chargong och härlig humor. :)

Sen har jag också officiellt skaffat mig en pojkvän :) Är jätteglad och så himla nöjd nu. Rickie var en kille jag umgicks lite med och hade gemensamma vänner med för typ 4 år sedan. Vi hade inte setts sedan min 18års maskerad tills nu för ett tag sedan då vi stötte ihop på Rockbaren. Och vi klickade direkt. Så har vi typ dejtat sen dess och för ett tag sedan kom vi båda fram till att vi trivs jävligt bra ihop. Så... there it is in a box..
Jag tycker verkligen om honom jättemycket!

Mer än så är det mesta som pågår runt mig just nu är förberedelser inför egyptenresan. Jag har nu köpt allt jag behöver. Tyvärr blev det försent för mig att ta drickvaccinet eftersom min mamma sköt upp det helatiden. Men jag får klara mig. Ska käka lite extra dofilus tillskott för att vara på säkra sidan. Och sen när jag väl är där unvika konstig mat och is. Anyhow. Så nu är det alltså exakt en vecka kvar. Jag ser så himla mycket fram emot att åka. Det enda negativa med det är att jag kommer sakna sönder Rickie. Fast åandra sidan är det bra att sakna lite :)

Nåväl. Nu ska jag platta mitt hår och strax åka in på en fika.

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0