1465

Har fortfarande extrema kramper i magen.. men jag kräks inte mer iallafall och det är skönt att slippa. har dock en fruktansvärd träninigsvärk efter alla kräkningar..
Det blir nog ingen "Grabbkväll" för mig i morgon iallafall..

Idag fick jag en glad nyhet från min mamma. Jag är bjuden till Egypten i mitten av mars.
Jag var i Egypten när jag va 13 år och älskade det.. Och äntligen ska jag få åka tillbaka. Jag ser så himla mycket fram emot det.. Behöver verkligen en resa!
Ska bli så himla roligt att åka tillbaka dit. jag ska fota som en galning och shoppa och dricka juiciga drinkar och sola och bada och leva loppan. Åh vad jag förtjänar det..
Det blir en bra kommaivägresa för mig.. Jag vet ju att jag ska flytta till Malmö. Men det är ändå över 5 månader kvar tills det kommer ske. Och jag behöver rymma tidigare. Detta blir perfekt :)

Tack Gary och Mamma!

Här är bilder från hotellet vi kommer bo på!
All inclusive!

 

 



Kommentarer
Postat av: Strnadova

Det förtjänar du verkligen! Är så glad för din skull :D



Fortsätt krya på dig nu!

Kram

2010-01-08 @ 11:15:20
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0