1473

ÄNTLIGEN har jag ett tagentbord.

Det är därför jag inte har uppdaterat på ett gäng dagar.
Eftersom min laptop har lagt av på riktigt. (och jag nu har en kille som ska köpa den imorgon som renoveringsobjekt) Så har jag använt min stationära dator, som inte haft något tagentbord i några dagar.

Det har inte varit så mycket. Jag och Fille lökade hela veckan. Och sedan på fredagen gick jag till Henriksberg på deras invigning av den nya takterassen. Och natten till lördagen blev jag JÄTTEförkyld. Så sen dess har jag legat med 39,6 graders feber och en hemsk migrän. Så jag kunde inte ens gå till skolan imorse. När jag sedan tog reda på när vi börjar imorgon så fick jag reda på att vi är lediga imorgon också. Så jag kan kura till mig en dag till så jag är riktigt frisk för att börja plugget igen på Onsdag. Och då börjar vi med servering kl 13:00 och slutar 21:00. Seeen dag..

Såå vad händer nu. Skola veckan ut. Helgen blir det att ta det lugnt. Kanske bjuda hem mamma och co. på en spelkväll. Sedan är det skola. Och sen helgen därpå ska jag ta busen ner och besöka kära pappa i Malmö.
Och torsdagen därefter är det min 21års dag. :) Så helgen EFTER det så ska jag bjuda hem familj och släkt på en liten fika. Försöka fjäska till mig lite billiga bakelser från bageriet i skolan.

Det är planerna :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0