1478

Idag trottsar jag min kropps högre makter och tar min skolabstinens på allvar.
Klockan ringde halv 7 och jag bet ihop gick upp och hostade bort lite slem i halsen. Och börstade håret, sminkade mig och klädde på mig. (borstade tänderna också såklart)
Jag tänker gå till skolan idag. Och så är det bara!
Varmkök med Roffepoffe. Det kan man bara inte missa. Ohnej.
Sen tänkte jag gå och skaffa mitt pass inför egyptenresan. Så jag vet att jag har det i god tid eftersom vi åker i mitten på mars. Justdet. That reminds me. Jag måste snacka med Rolfy om ledighetsansökan. Jag kom igårkväll på en ganska bra idé. Att kompletera den veckans ledighet med att göra ett arbete om maten där nere i Egypten. Det är ju ganska intressant. Och visat engegamang. Tycker jag.

Nä nu ska jag ta på mig mina skor och ytterkläder och huttra mig bort till skolan i snön.
Tjobrää!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh stackare men nu hade du pallrat dig t skolan, det e ju en bra start på ett tillfrisknande iaf!

Ush då låter inte så kul med falska vänner. Jag förstår hur det känns. Jag har själv valt bort en sk "vän" för att människan är väldigt märklig=( Trist att människor inte kan inse att man ibland faktiskt måste ändra sin attityd till andra medmänniskor.

Ok, Malmö du hade din pappa där va?Flyttar din kille med?

Men duuuuu kom hit o umgås lite med mig vettja, skall ha försenad födelsedagsfest/köksinvigningfest,köket är färdigrenoverat,jippie!Se under kategorin renoveringsbilder;)

Kanske vill du komma, du kan samåka med min kompis som bor i tuve hon kommer;)

2010-01-22 @ 18:06:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0