1479

Dåså. Skoldagen blev lyckad. Varmkök och fiskgrejs och färsk pasta osv.
Sedan åkte jag och fixade mitt pass. Blev krångligare än anat dock.

Gick till passcentralen och tog en kölapp. Fick köa i 20 min ungefär. Och kommer fram och får reda på att det inte var okej att betala hälften kontant hälften på kontot (hade inte tillräcklig av något av dem med mig)
Så jag fick åka till banken och sätta in pengar och sedan tillbaka till Passcentralen. Fick fixat passet. Kunde inte bli fulare bild. Men det ligger ju en förabannelse över passfoton. Iallafall för mig.
Sedan efter det skulle jag åka hem. då tog jag 2:an. Bara det att helt plötsligt svänger 2:an in i chalmerstunneln.. Wtf?. så jag fick hoppa av på chalmers åka 10:an ner till valand och ta 4:an hem.. Jädra omväg alltså.

När jag väl kommer hem så bestämmer jag och Madde oss för att köra filmkväll Sagt och gjort knallar vi ner till Filmtajm och köper varin stor påse godis och hyr "LA Gigolo" (sämsta slutet, helt okej film) Och så fick man hyra "Johan Falk 1" Gratis. som mot förmodan var riktig bra.

Jag har ganska låga förväntningar för svenska deckarfilmer men denna var riktigt bra. Så det ska vi fortsätta se på.. Göra till en grej med Johan Falk filmer :) Lustigt nog när den är slut ser på vi att dom gör reklam för att uppföljaren (fast 3:an men det gör inte) ska gå på 4:an på söndag. Så den ska vi se då :) Myspys.

Nu ska jag lägga mig i sängen med lite Tatto magasin jag lånat av Madde och halvlyssna på Raw som går på 5:an :)
Imorgon blir det spelkväll med Mamma och co. och kanske Åsa och co.

Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej drä,ingen facebook men har addat dig på msn, skall bara sätta ett datum för festen oxå,absolut kan ni samåka o övernattning självklart!!

Vad go du är gumman.....hihi...Nu är det robinson!!be right back;)

2010-01-23 @ 19:57:18
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0