1482

Oh jisses vilken lång dag. Jag orkar knappt skriva. Men jag måste ju berätta.
Idag bokade Gary resan! Den 3:e mars drar jag för att glassa i det soliga Egypten ända fram till den 10:onde mars. Ska bli så fruktansvärt skönt.. Jag förtjänar veeerkligen detta.
Ooooh
Idag har jag och Madde handlat på Ö&B. MAAAASSOR av grejer. Efter att ha stått upp massor i skolan idag och sedan knalla i runt med 5 kilos påsar i vadera hand på det kalla backaplan. Det var inge roligt. Men tillslut kom vi hem. Så nu har jag betalat alla räkningar och beställt bussbiljetter till Malmö denna helgen.
Egentligen vill jag bara lägga mig nu. Och SOVA SOVA SOVA.. Men jag måste färga håret.
Och egentligen behöver jag inte lägga mig så tidigt inatt. Eftersom jag ska vara i skolan kl 2 imorgon. :) Fast från 14:00 till 22:00. Ska jobba i Trubaduren. Servera lite över 70 gäster. Wiih.. Ska bli läskigt men intressant.. Det är en "fin" restaurang. Så det är riktig dukning och kläder med pressad skjorta och slips och grejor..
Mwääh..
Nä.. nu ska jag färga håret och om ca 50 minuter får jag värma min frusna kropp i duschen :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0