1507

Nu är jag hemma och upppackad.. ska sätta mig med ett långt inlägg om resan senare eller imorgon..Samt lägga in alla bilder..

Ikväll är det karaoke och jag sitter just nu med två hårfärgsförpackningar i huvudet eftersom jag var helt orangehårig och vit utväxt när jag kom hem..

Men jag är fin och brun och sådärs... Men jag hade sjukt mycket jetlag igår när jag kom hem på kvällen.. blev helt flummig och kunde inte koncentrera mig på något.. försökte packa upp men det slutade med att jag bara kastade ut sakerna ur väskan medans Madde och Rickie tittade på och småfnissade. hehehe...

Nää.. Somsagt.. inlägg kommer om kort.. Lika så bilder.. Men de flesta bilderna kommer upp på facebook så ni får leta där om ni vill se fler bilder sen..

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0