1518

Imorgon är det torsdag. Och det betyder, betala räkningar och shoppa. Ska gå på stan med min kära mor. Det händer allt för sällan. Jag ska visa henne vart jag köpte mina haremsbyxor som hon tyckte massor om. Cubus såklaart. Och så ska jag till favoritaffären. Movieline och köpa New Moon som kom ut på DVD i lördags. Sen ska jag hitta ett par vårskor att använda. Och nu när jag inte har en pojkvän som har komplex över att vara en knapp centimeter längre än mig. så gör det inget att jag köper klackar :) Vilket är det jag trivs bäst i. såååå... Singellivet är inte så illa ändå.. Speciellt inte nu när sommaren närmar sig med stormsteg.

Jag har faktiskt beslutat mig för att bo kvar i Göteborg denna sommaren och börja iscensätta flytten till Malmö i höst/vinter istället. Allt berodende på hur det går att skaffa jobb såklart! Men mitt stora mål är fortfarande att skaffa ett fast jobb i Malmö så jag kan köpa mig en egen lägenhet. Köpa en lägenhet. Äga en lägenhet.. en fin lägenhet nära Möllevången. Nära pappa.....

Och på fredag (så länge min mage håller sig i styr) så ska jag antagligen haka på Madde på en avskeds/födelsedags fest på Flame i Majorna. Kommer nog bli riktigt kul isåfall.

Nu ska jag fortsätta titta på Dexter och sedan natta mig själv. Toudeloouu!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0