1521

Idag har jag spenderat största delen av dagen på vinden rensandes av massa grejer. Uppdelandes av vad som ska slängas och vad som ska sparas. Lyckades slänga en hel säck och massa småpåsar med saker. Men mer ska ut. Mest möbler och sånt men det måste jag snacka med Gary om jag får låna hans lilla lastbil och köra ner grejer till skroten med. Möbler och massa gamalt elskrot pappa lämnade efter sig när han flyttade till Malmö.

Sen har jag pysslat med min födelsebok som hade ett gäng tomma sidor jag fyllde på med gamla foton i.

Fille kom över senare för att tjöta lite och det var trevligt att se hennes fejs för det var ett tag sedan. Men det blir lätt så.

I måndags var jag faktiskt på Kingshead och tog några öl med Dalle som fyllde år. Det var riktigt trevligt. Att vi sen failade när vi åkte in till stan för att dra till nån annan krog och allt var stängt. Och då menar jag allt. Det är en heeelt annan historia. Hehe.

Imorgon ska jag åka in till Östra Sjukhus och ta ett prov ifall jag blivit av med min EHEC smitta än. Och sedan ner till praktikplatsen och hämta mina kockkläder. Fast jag måste ha med mig någon som hämtar dom åt mig. För jag får tydligen inte gå in i köket för smittorisken. :(

Nåja. Nu ska jag glutta på film och så småningom somna.

Nightynight

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 05:10:22
URL: http://smsalåna.nu








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0