1537

Jaarå..
Idag är det måndag och en ny vecka med nya tag.
Jag har idag första dagen på min nya prakikplats på Scandic Rubinen.

Denna helgen har varit fabulous. Torsdagen och Slutprovet i skolan gick jättebra. Bättre än jag trodde. Jag fick näst mest poäng i hela klassen. Är riktigt riktigt nöjd med det! Sedan gick ett gäng av oss i klassen till Stage Door och drack några öl och firade :) Sedan åkte jag hem och lämnade mina kockkläder och knivar och drog med mig Madde till Rockbaren. Hade en riktigt trevlig kvälll, Med efterfest på Babar :)


Vaknade upp lite svag men peppad eftersom det var valborg. Tog en dusch och gjorde mig fabulous. Och vid 4-5 tiden började folket rulla in. Vi packade ner filtar. Myggrökelser och mer nödvändiga grejer och knallade ut till min grillplats där vi täkte över parasollena med en stor presenning så vi inte blev blöta när regnet började knattra. Efter ett par timmar började vi frysa för mycket och gick in till lägenheten. Partade loss i några timmar till medans fler folk kom över. Och sedan mot 10 tiden drog vi in till Rockbaren. Festade och för första gången (någonsin?) så gick jag hem innan stägning.

Vaknade upp och låg å myste hela dagen. Tills det blev kväll igen och jag Och Madde och Madde. (Jepp vi var tre madde :) Drog till Rockbaren åter igen. Partade och hade sedan efterfest hos mig.
Vaknade upp och kännde mig svag. Sedan på dagen kom Jimi över och glodde på film med mig hela dagen och kvällen. Tills jag nästan deckade.

Imorse vaknade jag tyvärr upp med världens värsta magont och halsont. Men nu har magen lugnat ner sig och halsen får jag väl bedöva med lite halstabletter påväg till Praktiken. blörgh...
Men jag fixar det.. Det vet jag. I can do everything I want :)

Nåväl.. Wish me Luck! :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0