Aaliyah

Jag fick en flashback då jag såg filmer Queen of The Damned. Min barndoms idol Aaliyah spelar en viktig roll i den filmen. Tragiskt nog dog hon i en flygolycka påväg till dem sista inspelningarna av filmen.
Aaliyah var en helt underbar tjej även vid smeknamn "Baby Girl" Hon var fruktandsvärt talangfull och jag kan inte räkna alla danser som jag har gjort till hennes videos. Här följer min favoritlåt med Aaliyah samt en Tribut till Aaliyah som är väldigt vacker.  Tänk vad grymma hits hon kunde gjort med Justin och Timbaland.. woow... .. R.i.p





Kommentarer
Postat av: jessica Frank

blev helt nostalgisk, älskade hennes musik så fruktansvärt mycket och blev väldigt ledsen när hon omkom i olyckan.

kram mamma

2008-08-16 @ 22:02:29
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0