ABC

A is for age: 19
B is for booze of choice: Baja Rosa, Sex on the beach och Baccardi Breeze Melon..
C is for career: Telemarketing för GP Samt Dansen då.
D is for your dad's name: Jonas
E is for essential items to bring to a party: En flarra vin att ge bort som tack samt utstrålningen som jag TACK GODE GUD har fått tillbaka.. jag fick ca 1000000 komplimanger på krogen... på bara en vecka har jag fått tillbaka utstrålningen.. måste vara mina nya kläder.. som får mig att må bättre :
F is for favourite song at the moment: Benny Benassi - Who's your Daddy.
G is for favourite game: The love game ;)
H is for home town: Göteborg
I is for instruments you play: Bas, Trummor, Piano
J is for jam or jelly you like: drottningsylt
K is for kids: 3-4 år framåt kanske,
L is for living arrangements: En tvåa i centrala Göteborg
M is for mother's name: Jessica
N is for name of your crush: Eddie, Och om det skulle pajja kommer jag aldrig låta mig bli såhär kär igen.. för det gör ont.. Love sux
O is for overnight hospital stays: helt ärligt.. för den gången jag var liten och blev sövd vet jag inte om jag övernattade eller ej... gjorde jag de mamma?
P is for phobias: Spindlar, Kiwi och övervikt..
Q is for quotes you like: "Blanda inte in mig i vårat förhållande"
R is for relationship that lasted the longest: Detta jag har nu har gått till 1 år och 1½ månad :).
S is for sartorial style: Säger alltid min egna stil.. Men jag har en blandning mellan Rave,synth,hårdrock och vanlig stil..
T is for time you wake up: mellan 9 och 10 nu när jag jobbar kväll
U is for underwear: gjärna spets hotpants eller string
V is for vegetables you love: Avokado och gurka och morot helst färsk
W is for weekend plans: igår var jag ju ute så imorgon blir det en dag på stan me Angelica samt sushi hos mig sedan
X is for x-rays you've had: endel.. har inte koll.. men jag stukade ju fötterna nästen varje vecka när jag var liten så det var ofta man fick röntga för att dubbelkolla att man inte bröt något..
Y is for yummy food you make: var länge sen jag gjorde det själv men hemmagjord sushi är bäs!..
Z is for zodiac sign: Vattuman

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

nope, ingen övernattning på sjukan om jag har fått rätt uppgifter, det vet farsan din i såfall.

2008-08-15 @ 17:24:03
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0