Både gott och ont

Vaknar jättetrött och vill verkligen ligga kvar.. men är man tvungen så är man.
Åker till jobbet och står på line i 2-3 timmar. Men får sedan en blixt känsla i benet från ryggen. (jag har fortfarande ont i ryggen sen förra veckan). Nu mera går jag inte vanligt utan jag haltar mig fram
Berättar för mamma och hon säger att det låter som symptom för Diskbråck :( Låter ju lite sådär..
Men för att inte stressa upp mig själv som jag brukar så tänker jag inte på det så gott jag kan (vilket är svårt eftersom det gör så förbaskat ont)

Ber chefen jättesnällt och han låter mig bygga quickrelease (lättare jobb)

Efterjobbet rusar jag till Maxi och köper ett kollegieblock till kursen. Och missar spårvagnen och kommer 5 min försent.. Men det var lugnt..
Men till förgäves med kollegieblocket för man fick en hel pärm + ett kollegieblock på kursen haha..
Det var roligt och intressant och lärorikt.
Men snart sprängs mitt huvud och jag känner mig totalt stressad över att jag ska ha en lika hetsig dag imorgon.. har knappt hunnit komma hem och måste redan sova,.. Ingen tid till middag eller vila.. (försom sova då)

Men men.. till ett bra syfte är ju det.. En provsmak på hur jag kommer ha det senare..
Skola från ca 08.00 till 16.00 jobb från 17.00 till 21.00
Suck... var får man softa nån stans?..

Hoppas det är lika glassigt som det var i 1an och 2an i skolan..

Foxi spyr fortfarande så vi måste till vetrinären med henne ska ringa imorgon.. men jag hinner ju inte så Eddie får ta det.

FAN MIN RYGG OCH MITT BEN SPRÄNGS... vet inte om det är sammansatt men nu för det ont i främmre smalbenet också... BAJSA!!!!

Jaja nu MÅSTE jag sova om jag ska orka morgondagen också...
PHEW..

Natti
// trött och ont tjejen no1

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej, det låter mycket oroande med dina symptom. Får flashback från mina 2 diskbråck. Hoppas verkligen inte du får det.

Gör nu ditt yttersta med att inte böja dig framåt utan knäböj så fort du ska t ex plocka upp något. Mycket viktigt för att minska risken att du utlöser ett diskbråck.

puss kram. älskar dig.

//mamma

2008-08-11 @ 23:15:33
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0