Bläsh

Fruktandsvärt tråkigt idag.. Det enda vettiga jag gjrode var att klippa färdigt buskarna men det tog endast 20 minuter... de resterande 7:40 timmarna så gjorde jag ingenting alls. Det är hemskt tråkigt. Sen vill man ju inte hem För det är ju fortfarande så att pengarna rullar in och pengar behöver man ju alltid.
 Men jag gjrode ett halsband av häftklammrar och muttrar....
Och kanske ska vi måla om lunchrummet imorgon också. Till någon roligare färg.... kanske grön...
Sen vettifan vad som händer resten av dagarna på jobbet. Då det inte är någon produktion..

Idag ska vi iallfall tvätta och Städa duschen... Samt laga Chicken Tikka Masala.

En annan kul sak jag gjorde idag var när jag tog lite tråkiga bilder fick jag en fräck och kul bild. Men Nu undrar jag då.
VAD tror ni att det är på bilden?


Kommentarer
Postat av: jessica Frank

hej, vad är det på bilden???

Jag ska skriva en rolig historia på min blogg nu. Du får gå in och kolla sen om en stund.

kram

J

2008-08-06 @ 17:50:37
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0