Buller

Har en såndär rörläggargubbe här hemma nu som ska byta vårat vattenlås som nästan är museiobjekt. Det är så illa att han var tvungen att såga upp hela skiten så här bullrar det som attans. Först var Foxi och Fanzy jättenyfikna på alla roliga plastgrejer han hade och så.. men så fort han satte på elsågen och sågade så fick dom panik och praktiskt taget flög ut ur köket :)

Och här försökte jag i lugn och ro se på film men jag kan inte ens höra mina egna tankar..

Trött är jag också

nää sluta gnälla nu, Madde.
Du får ju iallafall ett nytt vattenlås :)
Ska försöka be om ny diskbänk också.. fast jag måste komma på en bra andledning.. Kan ju inte säga den är så ful och repig haha..

hahaha gubben som byter låset står typ och pratar och muttrar för sig själv hahaha...
Ojj där rök tydligen ett glas.. han kunde ju åtminstonde tagit bort diskstället om han visste att det skulle vibrera så... suck...

________________UPDATE____________________

EUGGH nu stingker det avlopp i hela lägenheten... uuusch det blir att handla 15000 doftblock idag då.... =/=/

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0