Chocolate Rain

Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga högt. :)
Jag har ett såntdär jobbigt morgonillamående. Förr hade jag dem varje dag men nu är det inte lika ofta längre. Det äe ju bra det iofs.  Inatt var jag tvungen att slänga ut katterna från sovrummet för dom var helt vilda... Glömde av att det är inte bara gulligt att ha en kattunget.. det är ärr kämpigt också..
Foxi hra lärt Fanxy att om man skriker tillräckligt högt så får man mat... eller nått.
Nu har hon smittat över sin matgalenska på lilltjejen.. suck...

Jaha.. idag är det jobb som gäller kl 2.. Spännande. Får se om jag lyckas få sålt lika bra idag då,...

nåja. Nu ska jag ta det lugnt ett tag. Vakna till mer, Fixa lite här hemma och sedan fixa lite på mig själv :

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

kul att läsa om katternas bravader. hehehe..du ska se vad mina har ställt till med.

För några dar sen så började Cosse sin bröd-räd. Han hoppar upp på köksbänken och drar ner brödpåsen, sen har han och Sickan brödförstörar-räd. Efteråt ligger det bröd i hela hallen och köket. Tur att inte sickan äter av det för hon spyr av bröd.

Påsen är full med hål och smulor ligger spritt. Suck, det har hänt såpass många gånger nu att vi har börjat lägga in brödet i skåpet istället.

Sist det hände så hörde jag Cosse och smög mig på honom och tog han på bar gärning. hehehe.

Vi brukar säga att djuren har planerat det, dom är på bushumör.

kram

2008-08-17 @ 10:51:09
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0