Denna dagen.

Nu sitter jag och gottar mig med en filt i soffan. Jag lyckades få sambon bort från WoW och vi gick och handlade lite grejslor på Willys. Sedan Åkte vi hem och lagade nudlar och schnitzel haha fantasifullt ^^.. Är dock fortfarande lite surt för det där som hände med wow(se förra inlägg).. Men sedan lyckades jag även övertala honom att titta på film med mig.. nu när vi har en sån stor och snygg fullHD tv :D Så vi tittade på matrix och gnaskade i oss Natchtalrik deluxe :) Sedan blev det lite sexande och nu sitter jag här

Nu är jag lagom rastlös så jag funderar på att se om det hjälper att spela The Sims ett tag.. Annars kurar jag ner mig i sängen och slår upp boken igen :) Bäst är nog att inte komma i säng så sent.. Jag jobbar ju imorgon :)

Nåväl.  Sims it is :)

Kissäz



Här ska det mysas :D

OH.. btw jag ska köpa en såndär härlig laptopkudde på Ikea nångång.. Det blir ju så sjukt varmt i knät ibland :)
Men det blir ju när jag har pengar då såklart :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0