Fotosession med mig själv av mig själv

Kännde för att förnya diverse profilbilder så jag hade en fotosession med mig själv :) Här är några av bilderna. Resten kan ni se HÄR!
Snart dags för jobb... Inte för att jag längtar men tiden går väldigt långsammt idag..









Det var dom snyggaste. På länken med resten av bilderna kan ni även se lite bilder från mig när jag var yngre om ni är intresserade? :) Jag var faktiskt riktigt snygg förr..

Men en sak har jag tänk på sen i torsdags. Jag fick ju typ 1000 komplimanger om min utstrålning på krogen. Och det vämrde verkligen. Jag minns för ca 1 år sedan då fick jag det med. Det känns så bra. mycket bättre än typ "va snygg du e och sånt" Jag älskar hellre att höra "Jävla vilken utstrålning, tjejen"
Det värmer verkligen rejält. Och en annan sak jag är glad över är att Mitt självförtroende är tillbaka. Jag tror jag förlorade det när jag slutade dansa..  (det kanske inte märktes jättetydligt att jag förlorade det) Men jag gjorde det. och kommentarerna om min utstrålning försvann också :) Så det så :)
Nu ska jag pilla i något i min mage och kanske se på nån film eller nått :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: jessica Frank

vad bra att ditt självförtroende är tillbaka. det gjorde mig jätteglad att läsa. det är väldigt viktigt.

kram mamma

2008-08-17 @ 12:19:29
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0