Godmorgon

Pg.a min dåliga sömn natten till igår Så sov jag från 12 till 12 idag .. Väldigt skönt faktiskt..För då är jag liiiiiite piggare på att jobba. Men  ändå inte haha..

Hahahahaha det ser ut som mina katter ligger och hånglar. Jag tror dom är lesbiska. Dom rullarrunt på sängen och slickar varandra i ansiktet m.m

Undrar vad jag ska köpa med mig att äta på jobbet idag.. hmmm...

Snart ska jag sätta mig och spela Wall-E spelet på Xboxet :) Igår provade jag spelet "army och two" Och det var svårt att hålla reda på så många knappar. Tur var nog att jag har en sambo som skötte det så bra själv när jag virrade runt å runt å runt.

HAhaha jag filmade just tjejerna. Och det ska upp på youtube nu... haha.. fan va dumma dom ser ut hahahah


kommer nästa inlägg en film med mina tjejer

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0