hahaha

Ringde precis Djurkliniken i Kungsbacka och skulle boka tid
Oturligt nog så ringer jag sekunder efter ett strömavbrott Så de har ej igång varken dator eller internet. jag blir bedd om att vända i telefonen ett flertal minuter och vittnar en rolig diskution.

Tjej1: Men böj dig ner och dra ut den kontakten
Tjej2: Men jag ser ju inget
Tjej1: inte den utan den runda svarta, den du har nu är till telefonen
Tjej2: Oh jisses det var nära
Tjej1: Ser du inte den runda? Längst till vänster.
Tjej2: Är den till brandväggen de sa att vi skulle stänga av brandväggen. eller var det Brandvägen, hur kan nödutgångar ha med våran dator att göra.
Tjej1: Men, namn, Brandväggen är ett program i datorn.
Tjej2: ahaaaaaaaaaaaaaaa. *skratt*
Man: Men kom här så ska jag fixa jag ser bättre
Tjej2: Men nu skymmer du ju ljuset

Och såhär håller det på i 8 minuter tills de ber mig ringa upp igen om en timma eller två. hahahahah

Tänk vad man kan roas lätt...
Nåväl... frukost var det ja....

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

har ni kattförsäkring???

2008-08-12 @ 10:22:55
URL: http://tvf.blogg.se/
Postat av: Tindralen

nej och jag vet att vi borde ha det... suck

2008-08-12 @ 11:41:36
URL: http://tindralen.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0