Jaa...

Ja denna dagen var helt okej.. förutom när jag hoppade av spårvagnen och himelen öppnade sig.. =/ kom in på jobbet helt dyblöt.. Men men.. efter lite hutter så blev jag varm igen.. Idag hade vi sammlyssning. vilket innebar att vi satt och lyssnade när andra säljare ringde och antecknade.
Samta att vi fick lära oss programmet vi använder oss utav.
Både intressant, trassligt och simpelt på samma gång.. Det ska nog gå bra,..
Blir jag riktigt bra på detta kan jag tjäna 2000kr om dagen :D håll tummarna för mig.
Imorgon ska vi lära oss tidsrapporterna och sedan samlyssna mer. på torsdag är min första dag då jag får mitt egna skrivbord och börjar ringa.
Och imorgon är min sista dag på mitt nuvarande jobb..Skönt.. måste jag verkligen säga...
tyvärr verkar inte smärtan i benet och ryggen släppa men eftersom det är sista dagen så MÅSTE jag till jobbet imorgon.. får nog försöka fjäska med lennart om att få bygga quickrelease då..

Idag fick vi våra passerkort också.. så nu kommer jag in och ut i GPhuset. :)
bra är att skrivbordet jag får är höj och sänkbart. För efter några timmar vill man nog sträcka på benen... :)

Jaja nu är det dags att nana..

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med den nya jobbet och hoppas att du kommer trivas.



Många kramar från tjöttprobben Michaels Linda

2008-08-13 @ 07:47:02
Postat av: jessica Frank

håller verkligen tummarna för att det ska gå bra för dig på nya jobbet. Kämpa på gumman, jag vet att du kan och kommer att fixa detta. Vet att det finns en riktig kämpe i dig.

Kom ihåg det.

Kram Mamma

2008-08-13 @ 10:59:20
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0