sedär..

Idag skrammlade det hårt i brevlådan :) Det var min bok. "Känn pulsen slå" Berny Pålssons 2a bok :) Efterlängtad.
Samt mina "Reduce Fat Fast piller. Ska bli intressant och se.

NEJ jag vill INTE ha några dumma kommentarer om att "sånt fungerar aldrig" eller "gör det på det vanliga viset" Nu vill jag prova detta. Jag förväntar mig inget men jag anser det vara värt ett försök.. Så kommentera ej negativt här..
Ni får gärna önska mig lycka till eller så :)

Idag har jag min första ringning på GP. Spännande och nervöst... pheew... Hoppas jag säljer åtminstonne någon idag..

Men först och främst. En mycket välbehövande dusch till mig :)

Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

lycka till med både bantningspiller och jobbet.

Tänker på dig.

puss

2008-08-14 @ 13:02:12
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0