Zzz

Jag är trööött har varit ute på stan hela dagen känns det som..
Började skolan kl 10 med en halv föreläsning som jag redan haft med min förra klass i 2an. Halv blev den för att vi skulle åka på en "Föreställning" trodde vi. Men det visa sig vara ett slags "rep" med vad tycker ni om denna scenen frågor.. Som vi  skulle svara på.

Det var från Twisted Feets nya föreställning "Det sjunde Blinget" Som verkar bli jättebra.. längtar till premiären.
Sedan mötte jag Angelica på Backaplan så drog vi till skopunkten.  Angelica hitta skitsnygga skor men jag hittade inga alls...Nåja.. jag klarar mig med mina 20-30 par skor :)..

Sedan gick vi runt i nordstan och tog en sushi. Sen mötte vi Sofie och gick på Rut m.f Alla måste ju ha hört talas om deras 1årsdag. Där de säljer skärp och annat smått och gott för priser som 1:-
Tyvärr missade jag dom snygga skärpen :(... Nåväääl.. kom undan med 3 par snygga trosor för 29 kr...

Sen vart det till jobbet. och här sitter jag.. Rast!!
Meeeeeen.. ikväll är jag på mysigt humör... Och vill vila upp mig så jag är PIIIGG för imorgon.

Imorgon = Guitar Hero och mumsiga drinkar med Angelica och Johan! FETT MYSIGT!! :D

Nåååväl... tillbaka till verkligheten :)

Förresten.. Mamma jag saknar dig (och mina saltisar ;) )
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

saknar dig också min lilla sessa.

puss och kram

mor

2008-08-28 @ 22:13:04
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0