zzzz

Jaadu... en både slö och meningsfull dag. Vi åkte och handlade jättesnygga tapeter att ha i lunchrummet men kom på at vi måste ju spackla först.. så imorgon ska vi sätta upp tapeterna. Men vi hade att göra ändå utöver spacklandet.. och det var att måla väggarna vita igen.. trotts att ett gäng gjorde det för 2 veckor sen men de hade inte ens målat bra de hade missat MASSOR.. så vi fick göra om hela skiten för att det skulle bli ett jämnt lager. Sen var det lika slappt igen.. :(

Jag lade mig vid klädningsmaskinen och lade ut några ryggskumm och satt och läste bok i typ 2 timmar.. Sen bar det hemåt med sushi. Imorgon bjuder dom på Pizza på jobbet.

Och på lördag kanske det blir en krogrunda med älsklings-lisa :)

Jag har svårt att tänka mig att nästa onsdag är min sista dag på jobbet :O

Nu ska jag sätta mig och skiva ett långt blogginlägg på något jag tänkt på idag.

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

Skulle uppskatta om du vore mera positiv i ditt sätt att hantera livet. Om du ska skriva om massa ångestladdade saker så tror jag många väljer att inte läsa mer här.

Iallafall jag.

Läser människor om negativa saker som sker i livet så blir människor negativa i sitt sinne.

2008-08-07 @ 19:12:34
URL: http://tvf.blogg.se/
Postat av: Xenia

Jessica: Då är det väl deras problem.



Du ska absolut inte behöva begränsa dig själv och dina tankar bara för att vissa läsare uppenbarligen har en svag karaktär.

2008-08-08 @ 16:20:20








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0