ZzZzZz

Sitter här sysslolös. Har inga kunder att ringa för mina kort är slut och det är typiskt när hon som fyller på korten är ute på ett samtal. Så det blir troligen inte mer denna kvällen.... =/.. Eftersom jag slutar om 45 minuter... bla bla bla... har väldigt tråkigt iallafall....
Kan iallafall sitta och titta på tågen som åker in och ut genom stationen... kuuuul... inte alls....

Men jag har iallafall fått sålt 2 st ordrar idag... så jag har la tjänat 2-300 spänn provision och sedan har vi full ob idag :) sååå... det är ju bra iallafall...

Jaaaja... får la ta å ringa de kort jag har kvar med folk som inte svarar (fast jag har ringt dem typ 6 gånger redan)

Hejhopp sen blir det hem och jag blir serverad spaghetti och köttfärs. :)

Ha en fortsatt bra söndag (standard avslut i mina samtal hehe)

Här är en video / låt jag har på i bakgrunden eller ja jag kör massa låtar av dessa (Gotan Project)

Kommentarer
Postat av: jessica FVrank

2008-08-17 @ 20:12:41
Postat av: jessica Frank

hej, vad glad jag blir, du har sålt mer idag. Verkar som du kan det där med att sälja. :-)

kramar

Mamma

2008-08-17 @ 20:14:13








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0