Gratis MakeUp.Se



Välkommna till min blogg alla nykomlingar! Jag vill ta mig ära att tipsa om en helt superbra sida som heter Gratis makeup.se
Denna sidan går ut på att du registrerar dig helt gratis!  Sedan bekräftar du din registrering och loggar in på sidan.

Efter detta skall du sätta igång med att samla poäng. När du har samlat tillräckligt många så kan du byta in dessa poäng mot en massa olika presentkort!

Det finns tre sätt att tjäna poäng på:
  • Värva medlemmar: Du får en direktlänk eller en kod att sätta in på din blogg, bilddagbok eller liknande för att få dina kompisar eller läsare att registrera sig genom din länk Om du värvar två personer som samlar 600 poäng var, får du ett presentkort på 100 kr. Om någon blir medlem genom länken, utan att personen samlar poäng får du 5 poäng och även 10 tävlingspoäng.
  • Gör erbjudande:  Med detta sättet att tjäna poäng på så ska du svara Ja eller Nej på om du vill ha ett erbjudande. Tillexempel registrera dig på nyhetsbrev eller få naturprodukter för 1:- osv. Mitt egna tips är att finns det något jag behöver webbhandla eller beställa så brukar jag alltid komma Gratismakeup.se för att se om jag kan tjäna några poäng på det också.
  • Vara aktiv på andra sidor: Det sista sättet att tjäna pengar på är att besöka andra hemsidor. Klicka in dig på en hemsida gratismakeup.se tipsar om och klicka runt lite och se vad hemsidan har för roligt just för dig. Där är mitt egna tips liknande igen. Är det något jag letar efter så går jag in på gratismakeup.se och ser om de har något för då tjänar man ju ett extrapoäng också :)

Jag kan ju säga er direkt att det är hur enkelt som hellst att tjäna ihop poäng till presentkort. Med alla erbjudanden och olika sätt att samla ihop poäng.

Och som om inte det räkte. Gratismakeup.se annordnar även tävlingar titt som tätt där man kan vinna presentkorten.

Hör ni inte hur fantastiskt det är? Så var nu så goda och klicka HÄR och registrera er med det samma!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Emely

Hejsan! Hoppas du haft en trevlig jul :) Ses på blogg middagen!

2008-12-28 @ 20:55:24
URL: http://emelyyh.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja det ska minsann bli trevligt att träffa bloggerskor utanför nätet=)

2008-12-28 @ 21:54:33
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kikar in o säger hej. Vi kommer ses på bloggmiddagen den 24 så tänkte kolla in vilka som kommer lite:)



Haft en bra dag annars?

2008-12-28 @ 22:01:38
URL: http://grynet86.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0