Jisses

Vilken kväll/natt. Först förfesten hos Karl där Karl deckade redan innan huvudfesten. Sedan festen med massa galet folk och galna aktiviteter och sedan drog jag vidare och träffade Lisa som var på fest hos Andreas i munkebäck. Sedan drog vi till Diamond Dogs där vi träffade massa annat härligt folk! Allt resulterade i en superkväll men med mindre bra slut där jag fick reda på att min pojkvän var försvunnen.
 Han var inte hemma hos sig han var inte hos sin pappa han var inte på efterfesten han var helt borta. Hade ringt Larry helt onykter och bett honom hämta honom i hovås. Larry åkte runt som en dåre i två timmar nästan och fan inte honom. Vi oroade oss som fan och kunde inte sova Sedan kl 7 på morgonen kommer ett sms(pojkvännens telefon har varit av tills dess) där han säger att han är hemma hos Larry.
Han hade åkt buss till Kungsbacka och promenerat till Onsala därifrån. Galningen där. Nåväl jag är glad att inget hände med honom!. Phews!..


1. Karl som fullast


2.Födelsedagsbarnet


3. Jag och Lisa sjunger eye of the tiger!

Nu blir det pizza och tv och cola!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till i tävlingen och samla gärna på dig lite extralotter :)

2008-12-14 @ 18:18:28
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Sanna

Ja det ska bli skit skojj :) Ser ut som ni hade en hejdundrande kväll iaf haha

2008-12-14 @ 19:07:22
URL: http://sjoquist.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0