Julklappar

Eftersom vi ska upp tidigt imorgon och åka till hjularöd(tror jag det hette) Så bestämde vi oss för att köra julklappsutdelningen nu här på kvällskvisten. Det var supermysigt och jag/vi fick massa skoj. Till pappa och Tove gav jag en bok som heter "åklagare är en som lagar bildar" och två ljuslyktor samt värmeljus. Till Älsklingen gav jag ett kuponghäfte med diverse erbjudanden om middagar och massager osv. vad jag och älsklingen fick var:

Varsin morgonrock
En bok om katter (som jag redan hade hehe)
En fin mortel från thailand
Pengar
Choklad
En signerad skiva med Miss Li
En dansmatta till mitt playstation
En kalender
Mitt älskade älskade "not for sale halsband" (LÄS MER HÄR)
Ett mumsigt Thé

Jag tror jag fick med allt nu.. orkar inte gå upp och kolla.

Nåväl... Nu ska jag titta på en Miyazaki film som jag inte sett innan.

Natti <3 Imorgon är det julafton!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0