Läget med sjuklingen.

Fick nyligen höra om Ingemar:
Dom höll ju kvar honom över natten för att ta massa prover bla arbetstest och diverse blodprover och annat. Dom fan att hans mjälte var nedsatt för många vita blodkroppar och fler fel. Så tyvärr verkar det som han får stanna kvar. Så nu är tydligen Älsklingen påväg hem till honom för att packa ihop en väska och åka till honom och vara där hela dagen med honom. Hämta upp Jennie på vägen också. Jag valde att stanna hemma eftersom jag kanske inte hinner vara med på husmötet idag annars hade jag följt med.
Just nu spelar mina grannar jääääätte hög blues. Det är störande att bara höra samma jävla basgång hela tiden... :(

Jaja.. Hoppla.. Jag tror jag ska köra ett pilates pass sedan.. Ett låångt!.. Det blir nog bra.. Ska börja med dom igen.. :) Och öppna min yogamatta jag köpte på ullared för 1 år seda nu :P.

Och.. Min lilla katt tjej Fanzy börjar sin löptid nu har jag hört.. Suck.. då blir det gap och skrik hela tiden då... :(

Kommentarer
Postat av: idah

Härligt :)

2008-12-04 @ 20:56:52
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: steph

jag vaknade kl 4.30 av att mina grannar höll på att döda varandra igen. Kan inte somna om, det blir mys med 2 körlektioner med start kl 9 och sen jobb till 22.15. bläh!! dumma dom

2008-12-05 @ 05:42:46
URL: http://strnadova.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0