Om en kvart

Om en kvart så rullar vår silvriga mitsubitsi bort mot Malmö. Nu ska jag bara slå ihop datorn och packa ner den med kylklamparna som jag har för att kyla min dator eftersom den är bajstrasig. Nu ska jag bara skriva en lapp åt mamma och Ingemar som ska mata katterna och tömma lådan här nu i två dagar..

En annan dum och lustig grej är att min lilla kisse Fanzy har lärt sig att öppna dörrar.. Så när dom väsnas för mycket på nätterna så måste jag stänga köksdörren och ställa en stol i vägen.

Igår hände det farliga. Jag var ute på focus och handlade och kom hem så ligger Fanzy i trappuppgången och har världens busigaste ögon. Hon har öppnat ytterdörren. Och samma sak hände imorse när jag handlade bröd. Då låg hon vid vindstrappan och jamade. Så numera måste vi ha dörren låst hela tiden!.. suck... Hemskt jobbigt faktiskt... Nåja..

Nu ska jag fixa det sista sen rullar vi iväg.


Kram på er!

Och förressten nu kan ni ju faktiskt berätta vad ni tycker om min nya design!.

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi smart kisse;)Min hund öppnar med dörrar o det e fruktansvärt störigt,den stoer utab dom då;)Han ställer sig på bakbenen o trycker ned handtaget med tassarna,lärde sig helt själv en dag öppnade han bara dörren,hallå eller!?

Jaaa hihi tacka migblinkTänkte vad tusan,näää jag måste maila henne..så kan hon ju inte ha det;)

Snart syns vi på middag,skall bli så hejdundrans kul!!

2008-12-22 @ 18:34:26
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jenny

Din nya design är jättefin :)

2008-12-22 @ 19:05:50
URL: http://mallgroda.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0