Projekt

Då sätter jag igång med mitt projekt.
Eftersom jag har fått min kära pojkvän att skaffa gymkort på mitt gym så blir det gym på eftermiddagar hädanefter. Så idag ska förmiddagen ägnas åt mitt hår. Jag ska nog behålla luggen och färga den helt röd och resten svart. Eller ja nog och nog jag ska göra det. Jag ska börja med blonderingen i luggen redan nu. Jag ska tillochmed ha lite röda walls över öronen. Först måste jag nog ha något att äta. Jag måste handla idag också. Kattmaten är slut och det börjar tömmas i kylen redan. Hmm.... Kattmat får inhandlas på Netto.

Nåja.. sätt igång med mig :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: kul att du vill vara med i min jultävling :) lycka till och ha en bra dag!

2008-12-03 @ 12:21:27
URL: http://millaans.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0