Smock!

Jepp då har man varit flitig. Jag var inte på arbetsforum särskillt länge då alla datorer krånglade osv. Så jag åkte hem och började städa och stå i. Med damvippan dammsugaren och moppen. Det är ruskigt rent här hemma nu.
Sedan gick jag ner och tog mig en riktigt lång och varm dusch där jag skrubbade rent hela kroppen och rakade mig och hade i hårinpackning osv. Kom upp och smörjde in mig i lotion över hela kroppen och fönade håret och sedan satte jag mig och plattade det nogrannt och varsammt.
Sedan började jag en självplågning på högsta grad. och det inne bär att jag plockade mina ögonbryn.. Phew alltså!

När jag var 14 år byggde jag upp ett fruktandsvärt komplex mot mina ögonbryn. Jag rakade av dom och i 5 år målade jag mina ögonbryn. Det var en jobbig process som ja dock blev skicklig på. Först var det tunna och  overkliga ögonbryn "fjortsbryn" Sedan började det bli mer naturligt. Som ni kan se i bilden (klicka) här brevid så syntes det inte så mycket att det var fake. Men för några månader sedan bestämmde jag mig att jag var redo att ge det en chans. Efter två månaders utväxningstid(andledningen att jag hade lång lugg som i bilden på headern) så vart jag inte helt missnöjd. Och nu trivs jag nästan med dom.
Jag är nyfiken hur det kommer se ut på fotosessionen imorgon. Lite trist att jag bara får välja EN bild bara. Annars kostar dom 500kr st..:(

Nåväl sedan satte jag mig och gjorde en lång playlist på 73 låtar att ha imorgon när tjejerna kommer över och festar. Med massa blandad musik som, Jävlaranamma, Volbeat, Van Halen, Paramore, Phats & Small, Miss Li, Madness, Tool, Ozzy, Billy Idol, Vengaboys och Haddaway blandannat. Kommer nog att uppskattas.

Ser hemskt mycket fram emot imorgon. Ska bli speciellt kul att dra till Diamond Dogs och få dansa sedan!

Men såhär ser planerna ut för morgondagen:
08:00: Vakna och äta frukost
09:30: Åka till Arbetsförmedlingen
10:00: Intervjun för jobbet på Subway börjar
12:00: Lunch på något fil
12:30: Ringa Lisa och träffa henne
13:00: Hämta alkohol
16:15: Börja bli sminkad av professionell sminkare
16:45: Fotosessionen börjar
19:00: Är vi nog hemma och tjejerna börjar droppa in
22:00: Typ någongång då tar vi vagnen in till Avenyn och går in på Diamond Dogs.
23:00: PARTY ALL NIGHT LONG.

Och kom inte med löjliga kommentarer som "jag skiter fan i om hur din dag ser ut" Osv. LÄS INTE MIN BLOGG DÅ..

Här kommer en bild på mig helt utan smink och med mina egna riktiga ögonbryn(klickbar bild). Tjoho kommentera snällt


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0