tjoho!

Imorse damp det ner ett härligt paket på golvet nedanför brevlådan. Min beställning från chique var framme! De supersnygga benvärmarna jag beställde om ni minns? Nåväl. Dom var så söta och hade tejpat på en liten chokladkaka på fraktspecifikationen. Då vet jag att chique.se är snabba och pålitliga och trevliga!

Tjoho!..

Idag ska jag färga håret. Alltså först blondera sedan i med rött. Så nu blir jag röd i hela skallen igen.. Sen ska jag packa och förbereda för imorgon. Eftersom jag ska upp till Lisa vid 1 tiden och börja göra iordning!.

Imorgon är det Nyårsafton gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Chique är bäst,jag brukar få massa saker därifrån...hihi..

Kika gärna in mina nytagna bilder i bloggen gumms;)

2008-12-30 @ 14:45:23
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0