10 år sedan

Idag är det 10 år sedan min sambo var med om en fruktandsvärd trafikolycka i Danmark. Han,hans farmor och hennes man var ute på sin årliga danmarks resa. och blev oförvätnat påkörda av en lastbil. Arne klarade sig rätt bra tror jag. Eddie klarade ju sig såklart. Men han fick operera benen många gånger efter det och har fortfarande bistående skador i benen och fötterna.. och ett gäng gräsliga ärr också. Tyvärr klarade sig inte hans farmor. och imorgon är det 10årsdan hon avled på sjukhuset. så imorgon ska vi åka till hennes grav och lämna en blomma.

RIP.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Klart :D Maria bor ju i Lerum så där lär jag nog vara "ofta" framöver :)

2008-07-17 @ 18:36:00
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha naaaw, det är bara sött :)

[email protected] kan du adda mig på, där är jag typ alltid inne fast inte alltid vid datorn men ändå :P

2008-07-17 @ 18:58:18
URL: http://nevnarien.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0