Besökare

Jag har tappat endel besökare nu bara för att jag var ute och husvagnade. Vill gärna att ni börjar läsa igen för nu kommer jag uppdatera lika ofta som jag brukar. So Kom tillbakaaa! :)
Nu är min vän Lisa påväg hit och vi ska titta på lite filmklipp och sånt. Sen ska jag snart åka in till stan och gå på min Arbetsintervju på GP. Ska bli riktigt spännande. Sen kanske jag ska tilll Steph ikväll och titta på gamla filmer från när vi var små :) Eller små och små. Det är vel Mellanstadiet och Högstadiet då...
Jag funderar på att skapa något nytt på min blogg. Jag vet inte vad men något nytt som lockar lite fler och nya läsare.
Kanske bara en ny design. Men kanske också något annat. Får se. Ska iallafall börja med att spåna på någon ny design.
Tjolahopphej

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0