Black

Jag sparade lite för lite av det röda håret. Men det blev snyggt ändå.. Man ser liksom bara lite att det är rött kvar.
Så nu är jag sminkad och klar för party :) Ikväll ska jag ha på mig mitt seconhand fynd ifrån myrorna. Och min väska i från myrorna :) Vad säger ni ? Ser det bra ut?

Så det är 1 timmar kvar  tills jag ska ta spårvagnen ner till centralen och möta Lisa och Sara så rular vi vidare mot Angered och sedan Rannebergen :)
Dricka ikväll är Diverse cider och lite sprit. Samt sambuca :)

Mumselimums :)

Jaja nu ska jag packa ner alkoholen och sedan surfa runt lite och lyssna på peppmusik :)

Ha en bästans kväll

Kommentarer
Postat av: jessica Frank

jättefin i håret.

jättefin bild.

kram

2008-07-26 @ 20:41:28
URL: http://tvf.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0