Ett tappert försök

Jag vaknade upp och allt var som vanligt imorse utöver en 10 minuters försovning. Påvägen ner i trappan halkar jag och stukar foten. Men eftersom jag sedan barn har problem med vrister så är jag van vid det och traskar på somvanligt. I bilen när vi väl närmar oss Kungsbacka börjar jag känna mig yr. Och det är inte för att jag ramlade för jag slog aldrig i huvudet) Men kommer till jobbet och börjar jobba. Hinner bygga 4-5 stolar innan jag känner hur hela huvudet snurrar. Det känns som jag är i en bubbla. Jag klarade inte det. så jag vara tvungen att prata med chefen och be om att få gå hem. Då jag kännde att jag inte klarar att ta mig hem själv fick jag ringa min mamma som hade migrän men ändå var snälla och hämtade mig så jag kunde stanna hos henne tills Eddie slutade jobbet.

Kl 10 så kommer Eddie till mamma och jag vaknar upp helt chockat och undrar hur länge jag egentligen sov. Men Eddie mådde också dåligt med halsont och huvudvärk.. Måste vara klimatförändringen eller något tror jag.

Nåväl så här sitter vi båda hemma och sjuka och har gjort ett tappert försök i att jobba.

Det blir film och vila resten av dagen.

Puss

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0