Morron.

Det var en hetsig natt med gräl och jobbigheter. Och idag ska vi iväg till våra "Äktenskapsrådgivare" Mamma och hennes man ^_^
Idag har lägenheten städats. Har bytt till lite mörkkare gardiner i vardagsrummet samt laggt ut en ny matta jag fick från mamma. Sen var det bara vanlig städning. Damma Damsuga moppa. Toaletten osv.
Så jag är rätt slut redan kl halv 12 på morgonen :)  Men Men...
Så kl 2 ska vi åka till mamma. Så.. jag har 2½ timma på mig att vila. Och det får nog bli att fortsätta mitt Sex and The city maraton  :D.. Eller börja på någon av mina två nya böcker... det blir nog Sex and The City..Så är det.
Imorgon ska vi åka och hälsa på svärmor...
Och någon annan gång i veckan blir det en tur till Soc. För Eddie ska skriva över sig på sin pappas adress igen. Så jag kan söka soc bidrag igen. Samt Arbetsförmedlingen och dant. Phew...Bara för att vi antagligen har insett att jag ej kan få Underhållsstöd.. Suck.. Jag ska ringa försäkringskassan och dubbekolla detta.

Hej svej

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0