Packat och Klart.

Imorgon kl 20.00 rullar vi iväg till Borås. Jag och Lisa :) På våran resa som vi nte planerat ett dugg. Den ska bli som den blir hade jag tänkt.Tältet sovsäcken och liggunderlaget är packat. Kläderna handdukarna är packade.Trangiaköket och t-röden är packad.  Spriten och maten är packad. Jag kommer att bli packad :)

Det ska bli jätteroligt. verkligen!

Och snart ska jag nana mig för att samla så mycket energi som möjligt. En lång och förebyggande dusch inför helgens skabbigheter kommer att inträffa imorgon :)
Nåväl. Nu ska jag se färdigt på en fånig film med massa Lordi gubbar i nån skräckfilm typ,.. men den suger.. men jag måste se färdigt den iallfall :) Sen sova somsagt :)

Natti Nattiiii

Kommentarer
Postat av: Muckarn

Vem åker till Borås frivilligt?? =P

Hoppas att det var trevligt!

2008-08-16 @ 07:55:03








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0