Pheew

Okej.. Nu räcker det. Heela denhär värmen är ALDELES för mycket. Jag missbrukar isblock i sängen och is i vattenglas med citron... Foxi ligger helt avslagen på golvet. Och snart måste jag svetta mig ner med den stora tvättbagen och tvätta alla sängkläderna bort från svett. Mitt kära gosedjur "Räven" förljer också med ner i tvättstugan.

Sover ni fortfarande med era gosedjur eller är jag den enda som knappt klarar mig utan min kära räv? ^__^

Ja somsagt blir det idag tvätt. Vad som händer sen vet jag inte. beror ju på när sambon kommer hem och så.

Synd att det inte finns något som är som en bastu fast tvärtom :)

Jaja.. ska ta och ringa min sambo och se hur bakfull han e.. han sover säkert fortfarande i sitt tält.

Puss ha en varm och het dag!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0